Name:
Location: Ireland

Friday, August 19, 2005

Mijlpaal en Meeting

De 'Place to be' voor de EBTer is Helsinki. Daar is vandaag de Internationale EBT-meeting begonnen. Ik zit (mede door gebrek aan geld en tijd) helaas nog in Nederland.
Deze meeting heeft een paar tijdelijke Finnen teweeg gebracht, Gisteren waren Elmo en bhoedy tijdelijke Finnen en vandaag kwam ik er achter dat BalieBennie een tijdelijke Fin is geworden :-)

Ik kan jullie weinig vertellen over de meeting, maar als ik wat te horen krijg, dan meld ik me hier.

Vandaag heb ik een mijlpaal bereikt. Ik hebb de 25000 ste biljet ingevoerd. Voor een arme kerel als ik een hele prestatie. Met al die biljetten heb ik 90 hits gescoord. De laatste hit is al weer van d 15de, dus er mag best wel een hit binnenkort bij mogen komen. Het zou een hele mooie verjaardagshit kunnen zijn :-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Each participant observed positive aspects all through the
review.

Also visit my web page: Flex Belt Coupons

May 16, 2013 at 10:15 PM  

Post a Comment

<< Home