Name:
Location: Ireland

Monday, August 15, 2005

Hit nummer 90 is binnen

Toch wel een aardige mijlpaal. Hit nummer 90 van mij. Ik heb brian ook een mijlpaal verzorgt, het was nl. zijn eerste hit :-)
Het is niet zo'n echt byzondere hit. Het biljet heeft maar 7 km afgelegt in 27 dagen, maar elke hit is mooi meegenomen.

Mijn hitratio staat nu op 275,98. Dat is dacht ik niet slecht.

De Hitratio van geheel ETB is onder de 400.00 gedoken en staat nu op 396.97 :-)
brian doet het iets beter want hij had namelijk 368 biljetten ingevoerd ;-)

Ik had een PM gekegen van Fjon, hij had de uitsplitsing van het NIG programma van de Ierse County's gezien. Hij dacht dat een aantal plaatsen niet goed werden geplaatst. Hij zei dat dit waarschijnlijk komt omdat er verschillende plaatsen zijn met precies dezelfde banaming :-( Hier is geen kruit tegen opgewassen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home